Η εμπειρία ενός «πρωτάρη» υποψήφιου

Για πρώτη φορά μπήκα στη θέση του «εκλέγεσθαι» εκτός του «εκλέγειν». Δεν κατάφερα να εκλεγώ (σιγά την έκπληξη) αλλά η εμπειρία που έζησα είναι εξαιρετική από πολλές πλευρές.



Η ουσία είναι ότι από τη στιγμή που είχα αποφασίσει να «παίξω ομαδικά» σίγουρα αισθάνομαι χαρούμενος για το στόχο που πιάσαμε! Ο οποίος βασίστηκε στις εξής αρχές:

1.Σεβασμός προς όλους

2.Πολιτισμένος προεκλογικός αγώνας

3.Συγκροτημένες κινήσεις με προτάσεις

4.Μακριά από την τοξικότητα

5.Θέληση για προσφορά

6.Δράση και ΜΕΤΑ τις εκλογές

Το γιατί ως Πολίτες Σε Δράση Χαϊδαρίου αρχίσαμε από χαμηλά (από το ΜΗΔΕΝ θα τολμούσα να πω) είναι ένα θέμα που οφείλουμε να διερευνήσουμε αλλά σε τελική ανάλυση δεν ενδιαφέρουν κανέναν τα εσωτερικά μας. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι (κατά την ταπεινή μου άποψη) δεν πρέπει να συζητηθεί εσωτερικά.

Πέραν τούτου η όλη προεκλογική διαδικασία είναι ένα καλό θέμα με το οποίο θα μπορούσε να καταπιαστεί ένας ψυχολόγος. Να διερευνήσει και να αναλύσει συμπεριφορές, τακτικές, ίντριγκες, ψέματα, συνωμοσίες και πόσα ακόμα.

Ας μιλήσω επί προσωπικού, λοιπόν. Αν είμαι χαρούμενος για κάτι είναι επειδή συμπεριφέρθηκα όπως ακριβώς είμαι! Δεν προσέθεσα το παραμικρό για να δείξω κάτι άλλο, δεν μου πάει, δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός και ούτε σκοπεύω να γίνω.

Εδώ που τα λέμε είναι σημαντικό να γνωρίζουν τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία του χαρακτήρα σου. Έτσι θα σε κρίνουν πολύ πιο δίκαια.

Έμεινα, επίσης, μακριά από «εσωτερικές συνωμοσίες» ανταλλαγής ψήφων, υπήρξα υποστηρικτικός προς όλους και κυρίως είχα αυτογνωσία. Τι να αμφισβητήσω; Ότι αρκετοί γνώριζαν πολύ καλύτερα από εμένα τόσο τις διαδικασίες όσο και τα ζητήματα του Χαϊδαρίου;

Όμως όσο μεγαλώνεις μαθαίνεις και όσο μαθαίνεις τόσο γίνεσαι καλύτερος. Για να είμαι ειλικρινής, όσο μαθαίνεις πρέπει να επιζητάς να μάθεις ακόμα περισσότερα. Κι όσο διατηρείς αυτή τη «φλόγα» μέσα σου, τόσο μεγαλώνει και η επιθυμία της προσφοράς.

Σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσα να λησμονήσω ότι γνώρισα ανθρώπους αξιόλογους που μεγάλωσαν τον κύκλο γνωριμιών μου και παράλληλα με «έβαλαν» περισσότερο μέσα στην κοινωνία του Χαϊδαρίου. Αλλά κι ανθρώπους που- ευτυχώς- μου δίδαξαν την αξία της αποφυγής τοξικότητας, πόλωσης, αρνητισμού.

Όλα υπάρχουν στην κοινωνία και είναι λάθος να προσποιούμαστε ότι δεν τα βλέπουμε. Όλα είναι μαθήματα ζωής και σε κάνουν περισσότερο «πλούσιο» σε εμπειρίες. Ο αριθμός των ψήφων που πήρα με εξέπληξε ευχάριστα, η πορεία της παράταξης με γέμισε χαρά, διότι ο κόσμος έδειξε ότι θέλει προτάσεις, θέλει ηρεμία, θέλει όραμα, θέλει πλάνο.

Το να αρχίζεις από το μηδέν και μέσα σε περίπου ένα μήνα (ας μη συζητήσουμε γιατί είχαμε τόσο περιορισμένο χρονικό ορίζοντα) να φτάνεις στο 7,5% δείχνει δυναμική μα κυρίως ευθύνη.

Αν θα το έκανα πάλι; Ωραία ερώτηση. Η απάντηση είναι η εξής: «Ελπίζω να μου ξανακάνουν την τιμή να με κρίνουν απαραίτητο για το συνδυασμό»

Ακολουθήστε με στο Facebook

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το ζήσαμε! Απάντηση σε τοποθέτησή μας που δεν είχαν δημοσιεύσει!

Τέσσερα χρόνια σπάμε τα πόδια και τα μούτρα μας

Μάθε την ιστορία της πόλης σου για να την αγαπήσεις και να συμμετέχεις στα κοινά