Τα περισσότερα αυτογκόλ τα έβαλε ο ΑΝΤ1
Δε ξέρω ποια ομάδα θα αποδειχθεί πιο παραγωγική στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ και θα σκοράρει περισσότερο αλλά σίγουρα έχουμε μπροστά μας μια ομάδα με τα περισσότερα αυτογκόλ.
Πριν καν αρχίσουμε, καταγράφηκε το πρώτο ρεκόρ. Ο
ΑΝΤ1 συνεχίζει ασταμάτητος να σκοράρει στη δική του εστία και φυσικά να κάνει
ο, τι μπορεί για να μας πείσει ότι πήρε ένα προϊόν μελετώντας ψυχρά τα νούμερα,
τους αριθμούς και τίποτα περισσότερο.
Για να κάνεις κάτι, πρωτίστως θέλει ψυχή. Πρέπει να
το θέλεις αναγνωρίζοντας την αξία του και την αναγνώριση που έχει από τον
κόσμο. Κι όταν το αντιληφθείς αυτό τότε και μόνο τότε θα σεβαστείς τον κόσμο
και θα του προσφέρεις αυτό που θέλει.
Αν δε σεβαστείς τον κόσμο τότε ούτε εκείνος θα σε
σεβαστεί ενώ παράλληλα θα ρίξεις τον ίδιο σου τον εαυτό, τον Οργανισμό στην
προκειμένη περίπτωση, σε παγίδες.
Το επόμενο τέχνασμα- προφανώς των εμπορικών
εγκεφάλων- ήταν η μη επιστροφή χρημάτων σε όσους είχαν ήδη πληρώσει συνδρομή για
το Παγκόσμιο με ανταποδοτικότητα την επέκταση για τρεις μήνες της παρουσίας
τους στον ΑΝΤ1 plus.
Με λίγα λόγια τους κάνεις συνδρομητές με το ζόρι
αφού μέχρι τώρα μόνο για το Παγκόσμιο είχαν πληρώσει συνδρομή. Και όχι για τις
άλλες υπηρεσίες του ΑΝΤ1 plus!
Κατάλαβες
ρε; Θα γίνεις συνδρομητής. Αυτό σου προσφέρουμε. Τρομερό.
Πολλά αυτογκόλ μαζεύτηκαν κι ακόμα βρισκόμαστε
στην αρχή του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Και δυστυχώς όλα αρχίζουν και τελειώνουν στο
ότι αντιμετωπίζουμε τα πάντα ως αριθμούς και δε μπαίνει πια ψυχή, συναίσθημα,
δημιουργία.
Άλλωστε από τη στιγμή κατά την οποία η διαφήμιση
έχει περάσει στους influencers , οι δημοσιογράφοι έχουν γίνει celebrities και
κρίνεται κάποιος από τον αριθμό των like ή των followers στα social media, τότε αυτό είναι
αναπόφευκτο.
Διότι δεν αναζητούνται το βάθος της σκέψης, η
δημιουργία, η ψυχή που βάζει κάποιος αλλά το πώς, εφήμερα, θα αποφέρει άμεσα
κέρδη. Κι αν αυτό δεν είναι μακροπρόθεσμο, που συνήθως δεν είναι, θα φταίνε οι
influencers, αλλά και οι δημοσιογράφοι που δεν έχουν άλλη επιλογή από το να
υπακούσουν τις διαταγές.
Άλλωστε και στις ιστοσελίδες προτιμώνται όσοι θα
φέρουν κόσμο ανεξαρτήτως αν είναι ψεύτες, χυδαίοι ή αγράμματοι. Σημασία έχει να
έχουν κλικ ακόμα και για κατάρες ή και για γελοιοποίηση.
Κάπως έτσι δεν την πατήσαμε όταν ξεφτιλίστηκε κάθε
έννοια της εφημερίδας, της ενημέρωσης και του σεβασμού στον αναγνώστη με τις
περιβόητες προσφορές που ελάχιστη ως καμία σχέση είχαν με την υπηρεσία που
έπρεπε να προσφέρουμε;
Δε δημοσιεύονταν αγώνες επειδή δεν προλαβαίναμε, αφού η
εφημερίδα έπρεπε να κλείσει νωρίτερα για να μπει σε σακούλα και να προσφέρει
όλες αυτές τις ανοησίες που έτρεχε ο κόσμος κι έπαιρνε μέχρι που βαρέθηκε. Και
χάθηκαν και οι εφημερίδες αλλά και η ενημέρωση ενώ μας έμειναν οι προσφορές.
Έτσι και τώρα: Αυτό πουλάει, λένε οι χαρτογιακάδες
(δεν έχω κανένα σεβασμό σε αυτούς πιστέψτε με) δήθεν τεχνοκράτες και «μαρκετινίστες»,
που πετάνε ιδέες ό, τι να ναι χωρίς κανένα σεβασμό στον πελάτη.
Το ότι ξέρουν δέκα επικοινωνιακά τρικ και είκοσι αγγλικούς όρους στο marketing δε σημαίνει ότι είναι και άριστοι στο αποτέλεσμα του αντικειμένου τους.
Follow me
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου