Να είσαι 52 και να αισθάνεσαι έτοιμος να ζήσεις άλλα τόσα!!!

Τα φετινά μου γενέθλια είναι πολύ πιο διαφορετικά απ’ όλα τα προηγούμενα. Και ήταν και πολλά!



Διότι αισθάνομαι ότι είναι τα πρώτα μου. Σα να ξαναγεννήθηκα μέσα από τις «εκπλήξεις» της ζωής, σα να γύρισε ο διακόπτης μέσα μου κι αποφάσισα όχι να ξεχάσω οτιδήποτε είχε να κάνει με το παρελθόν και να μετανιώσω, αλλά να ανακαλύψω την αλήθεια.

Από που προκύπτει η αλήθεια; Το έμαθα πρόσφατα (χάρη στον Πλάτωνα) κι ενθουσιάστηκα. Γνωρίζω σημαίνει ξαναθυμάμαι. Και η γνώση έχει στόχο την αλήθεια, δηλαδή την άρση της λήθης. Από το στερητικό «α» και τη «λήθη»!

Συστήθηκα εκ νέου με τον εαυτό μου. Δεν υπάρχει ηλικία στα όνειρα και στους στόχους, ο χρόνος δεν αποτελεί απαγορευτική συνθήκη ώστε να γίνεις αυτό που επιθυμείς. Ούτε και είναι σωστό να «περιπλανείσαι» ταλαιπωρημένος επειδή μετανιώνεις για πράγματα που έκανες λάθος ή δεν έκανες καθόλου.

Όσο αναπνέεις και ζεις, θα πρέπει να βελτιώνεις το βίο σου, το χαρακτήρα σου, να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου. Να μην το βάζεις κάτω, να μη σε ενοχλεί τι κάνουν ή τι λένε οι άλλοι, να μη γίνεσαι μέρος της τοξικότητας και φυσικά να μην τον προκαλείς.

Οτιδήποτε εισάγεται στη ψυχή σου ως εξωτερικό ερέθισμα δε σημαίνει απόλυτα ότι είναι χρήσιμο. Οφείλεις να έχεις τη φρόνηση να το διυλίζεις, να το ερμηνεύεις για να ξέρεις πως θα κινηθείς.

Χαίρομαι που όσο πάνε και περιορίζονται τα νεύρα. Λατρεύω το ότι δε με ενδιαφέρει καθόλου αν κάποιος είναι τοξικός, ανόητος ή οτιδήποτε άλλο αφού αποτελεί δικό του πρόβλημα. Και σίγουρα δεν είναι δικό μου.

Τα πρώτα μου γενέθλια λοιπόν σηματοδοτούν και την αλλαγή θέασης του αγαθού, που ως τώρα δεν είχα τη δυνατότητα να το ανακαλύψω, παγιδευμένος στην πλάνη, στις ψευδαισθήσεις, στα πάθη και τις εμμονές.

Αισθάνομαι τόσο ελεύθερος και τόσο θετικός στη σκέψη που- πιστέψτε με- δε νιώθω 52 (αν και είμαι) αλλά πανέτοιμος να ζήσω άλλα τόσα!

 Follow

Facebook

Twitter

Linkedin

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το ζήσαμε! Απάντηση σε τοποθέτησή μας που δεν είχαν δημοσιεύσει!

Τέσσερα χρόνια σπάμε τα πόδια και τα μούτρα μας

Μάθε την ιστορία της πόλης σου για να την αγαπήσεις και να συμμετέχεις στα κοινά