Όταν λέμε ραδιόφωνο εννοούμε «ΕΡΩΤΑΣ»

Όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου, είναι ελάχιστα εκείνα που δεν ήμουν πίσω από ένα μικρόφωνο σε ραδιοφωνικό στούντιο.



Από τον υπέροχο ΑΘΗΝΑ 9,84 άρχισα τη συναρπαστική και μακροχρόνια επαγγελματική μου διαδρομή. Συνέχισα στον ΑΝΤ1 για λίγο, μετά στον ALPHA SPORTS, στον Champion, στον Sentra 103,3 όπου δεν υπήρχε απλώς ένας έρωτας μεγάλος αλλά κάτι παραπάνω και τώρα πάλι σε γνώριμο μέρος (studio δηλαδή) στο WebRadio της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης.

Ακόμα και στο διάστημα που υπηρετούσα στον στρατό κατάφερα και έπεισα έναν καλό φίλο, συνάδελφο που υπηρετούσαμε μαζί και είχε βρει την άκρη στο ΡΑΔΙΟ ΑΛΗΘΕΙΑ της Χίου, να προσθέσει και μια μικρή δική μου ενότητα. Η σχέση που αναπτύχθηκε με το ραδιόφωνο ήταν και θα είναι πάντα έντονη και μοναδική.

Η αλήθεια είναι ότι έχω κάνει τα πάντα. Από συντονισμό (που πλέον φτάνει τις 5-6 ώρες), μέχρι παρουσίαση καθημερινής εκπομπής, μεταδόσεις αγώνων (ακόμα και τελικών), εκπομπή Σαββατοκύριακου, δελτία ειδήσεων, ροή προγράμματος! Θα μπορούσα να έχω προσθέσει και μια μουσική επιμέλεια αλλά δε δόθηκε η ευκαιρία.

Ειδικά το τελευταίο διάστημα που έχω μάθει και την κονσόλα, είμαι πανευτυχής! Καλά να είναι οι άνθρωποι που μου έμαθαν αυτά τα υπέροχα κουμπάκια.

Θα επαναλάβω ότι το ραδιόφωνο είναι το πλέον ερωτικό μέσο. Περισσότερο κι από την εφημερίδα (που είναι μεγάλος έρωτας επίσης) αφού σου δίνεται η εντύπωση- όχι και τόσο άδικα- ότι έρχεσαι πολύ κοντά με τον κόσμο.

Είναι μια υπέροχη αίσθηση όταν ανοίγει ο ήχος, γράφει on air και αρχίζεις την επικοινωνία! Μια αίσθηση που δεν περιγράφεται και μπορείς να την αντιληφθείς όταν την αισθανθείς. Μόνο τότε.

Αισθάνεσαι ότι επικοινωνείς με όλο τον πλανήτη. Ότι μπαίνεις μέσα στη ψυχή και όχι μόνο στην ακοή όσων σε «συντροφεύουν»! Είναι σα να ανοίγεσαι σε μια μεγάλη παρέα και το αισθάνεσαι αμέσως σαν το σπίτι σου, σαν κάτι δικό σου.

Με το που ανοίγεις την πόρτα στο studio και μπαίνεις μέσα βλέποντας το μικρόφωνο, την κονσόλα, την οργάνωση, όλα, αλλάζει η ζωή σου. Φτιάχνει η διάθεσή σου. Ποτέ δε θα σκεφτείς ότι βαριέσαι. Ποτέ!!!

Παγκόσμια ημέρα ραδιοφώνου λοιπόν! Προφανώς σαν την ημέρα των ερωτευμένων που ακολουθεί γιατί το ραδιόφωνο πάντοτε θα είναι μια ερωτική σχέση.

Follow

Facebook

Twitter

Linkedin

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το ζήσαμε! Απάντηση σε τοποθέτησή μας που δεν είχαν δημοσιεύσει!

Τέσσερα χρόνια σπάμε τα πόδια και τα μούτρα μας

Μάθε την ιστορία της πόλης σου για να την αγαπήσεις και να συμμετέχεις στα κοινά