Η 17χρονη που έκλεβε για να... παντρευτεί!

Νοέμβριος του 1933. Στο 8ο Παράρτημα Ασφάλειας παρουσιάστηκαν τρεις γυναίκες. Κατήγγειλαν ότι είχαν γίνει κλοπές στα σπίτια τους, επί της οδού Αγαθουπόλεως. Κάποιος είχε βάλει στο μάτι την περιοχή. Που να ήξεραν ότι τη δουλειά έκανε μια 17χρονη κοπέλα που κλέβοντας προσπαθούσε να φτιάξει την προίκα της για να παντρευτεί!



Πρώτη παρουσιάστηκε η Έρκα Κυρτέν (Ισραηλίτισσα) που κατήγγειλε ότι από το σπίτι της κλάπηκαν διάφορα είδη ρουχισμού αξίας 2 χιλιάδων δραχμών.

Ακολούθησαν οι Μαρία Μαρκάκη και Ελένη Σαρικοπούλου. Κι από τα δικά της σπίτια είχαν κλαπεί είδη ρουχισμού και μικροαντικείμενα.

Τα αστυνομικά όργανα δεν άργησαν να ανακαλύψουν ότι δράστις ήταν η 17χρονη υπηρέτρια Χαρίκλεια Αστερίου.


Η νεαρή κοπέλα έβαλε τα κλάματα και δικαιολόγησε τις πράξεις της ως εξής:

"Από πέρυσι αγαπώ ένα παλικάρι. Αλλά μου είπε ότι δεν με παντρεύεται αν δεν έχω πολλά ρούχα. Πήρα κι εγώ μερικά πράγματα που μου χρειάζονταν για να κάνω την προίκα μου"...

Συγκινητική ιστορία, πάντως

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το ζήσαμε! Απάντηση σε τοποθέτησή μας που δεν είχαν δημοσιεύσει!

Τέσσερα χρόνια σπάμε τα πόδια και τα μούτρα μας

Μάθε την ιστορία της πόλης σου για να την αγαπήσεις και να συμμετέχεις στα κοινά